Forum: Åpent forum

Breiband

Har no fått instalert radiobreiband frå Enivest og brukt det ei veke, det fungerar heilt fint stabilt og greit, har no nedlastinghast, 7000 Kbps som vert ned justert til det aboemanget eg har bestil.
Då kann nok alle som har fri sikt til hafstadfjellet frå området rundt ramstad kunne få det samme om dei vil ha det.
Oddvin Botnen

Kattungar?

Er det noken i Angedalen som kan skaffe ein liten kattunge?

Applaus for 5 karar som har gjort det triveleg langs vegen til Botnavatnet

Eg har lyst til å gi ein skikkeleg applaus for Oddvin og Steinar *Botnen som har skaffa og sett opp to bord med benker langs Gamlestølsvegen. Det første bordet står på Tverrelvebakken og det andre på haugen aust for Stoelva. Her har Lars Indrebø hogge vekk skog slik at vi no kan sitje ved bordet og nyte den fabelaktige utsikta fram over dalen! Øyvind og Henning Hegrenes har i sommar lagt ut pallar på dei våtaste stadane i råka frå inste parkeringsplassen til Botnavatnet – så no går det an å komme inn til vatnet utan å bli våte på føtene.

Så applaus for Oddvin, Steinar, Lars, Øyvind og Henning

Eit allaktivitetshus i dei nedlagde fabrikklokala på Ramstad?

Eg tipsar Førde kommune om at det i Angedalen står eit topp flott bygg som kan brukast som aktivitetshall for mange inneaktiviteter. 4500 m2, varme, reine lokaler fordelt på 3 hallar som kan nyttast til t.d. innebandy, volleyball, klatring, scating, bowling, biljard – trening for ulike behov – her kan vere eit samlingslokale for sykkelmiljøet og dei som trenar ski både sommar og vinter (innover Angedalen) osv. Fine dame-og herregarderobar med dusjar.Kjøkken og stor kantine som kan nyttast av dei som vil drive med matlaging…og kanskje lage mat til dei andre som er i bygget. 2. etg har fleire fine kontor med stor “vrimlehall” og stort møterom – her kan det t.d. vere bridgelokaler, sjakk, data osv. Her er uana mogelegheiter og kan gi eit tilbod til alle dei som ikkje driv med idrett (les fotball). Huset kan også vere ein stad for lag og organisasjonar, for kurs, møter, aktivitetar.
Ringbussen går til Hjelle….to minuttar til så kan den gå inn til Ramstad til eit slikt flott allaktivitetshus!

Breiband?

Fekk brev frå fylkeskommunen / kommunen idag.

Dei meinar at Angedalen HAR godt nok breiband, så dei ser då ikkje grunn til å sette av pengar til noko utbygging her.

Er alle fornøgd med linjene slik vi har det idag?

Ein dårleg veg

Firda har etterlyst dårlege vegar i distriktet ….eg har “meldt på” Eikelandsreina. Sette i lys av at det er komt 13 nye fartsdumpar på nedste delen av Angedalsvegen så føler eg at pengane hadde vore vel så godt anvende om denne vegen hadde blitt ordna før det skjer alvorlege ulykker!

Fartsgrense rundt skulen

Har i dag purra kommunen for å få fortgang i denne saka som eg meldte inn til dei i august 2010.
-

Til Rådmann Ole John Østenstad

Viser til oppslag i Firda der dei presentere Førde kommune si prioriteringsliste på trafikksikring 2010.

Eg har eit innspel eg håpar du kan sjå på og ta med i planen framover.

Høgt oppe på lista så ønsker dere gatelys frå ”Trollgjelet” og til Angedalen Skule. Dette er meget bra og eit viktig tiltak som trengst.

Det som vi i området her har diskutert mykje siste tida er at fartsgrensa på denne strekninga (og eventuelt inn til John Slåtten) må reduserast til 50 eller 60 sone.
På denne strekninga er det over 20 barn som går eller skal begynne på skule dei næraste åra! Hovudvegen med dagens 80 sone er einaste tilkomstveg til skulen for desse barna. Vegen er smal og til dels uoversiktleg, så dette er ein farleg veg for små barn.
Bilane har som regel høg fart her, og det er direkte farleg om t.d 2 bilar møtes samtidig som det er barn på same plassen.

Å senke til 50 eller maks 60 sone vil vere eit godt tiltak for å redusere faren for ulykker. Eg vil nemne at på strekinga Angedalen Skule og over Grimelandshaug blei det for nokre år tilbake redusert fartsgrense frå 80 til 50km/t. Dette er flott, men det er minst like mykje barn på ”vår” strekning så derfor ber vi om at du kan ta dette vidare og hjelpe oss med å trygge skulevegen endå meir!

Mvh.
Rune Ness, 3 barnsfar frå Angedalen

Breiband i dalen - oppfølging

Fekk brev frå rådmann i Kommunen idag.
Han melder om at dei har søkt fylkeskommunen om 1 million kroner for å dekke utbygging av breiband i dalen. Det som dei har tenkt er å sette opp radiolinjer i nedre del av dalen (Ramstad området) og Botnen. Dette vil då bli meget mykje betre for dei som bur der i forhold til det som dei har.

Veien videre til fiber er fortsatt lang å gå, men det viser at det hjelper å kjempe! Dette er eit viktig skritt i rett retning.

MEN: Eg klarer ikkje dette åleine. Er det interesse for å få FIBER til alle i Angedalen så må vi alle sammen stå sammen, då har vi ein sjans, viss ikkje så blir det ikkje fiber før tidligast neste generasjon, eller i verste fall endå seinere!

Snøvinteren 2011

Hei ,er det nokon som er innom sonen her som hugsar når det sist var så mykje snø som det er i år,Eg målte 145 cm, før det regna, i dag 27/3, er det ca, 140 cm, Eg meinar at i 93/94 var det mykje,
Men eg hugsar ikkje noko mål, Eg meinar at etter eg flytta til Ramstad har det vore målt 180 cm, men det er lengre sidan.

Prøver igjen.. FIBER TIL ANGEDALEN!

Til Førde Kommune (sendt dei 12.03.2011)
Eg er interessert i å vite kva kommunen gjer for å sikre utkantane i kommunen betre breiband / fiberdekning. Her i Angedalen så har vi dårlige linjer til “breibandet” vårt. Dei fleste her inne har så lav hastighet at det knapt kan kallast breiband, og dei som bur lengst vekke frå sentralen har problem med ustabil forbindelse til nettet. Dette er ikkje leverandøren av breibandet sin feil. Det skyldast gamle/dårlige linjer og til dels lang avstand mellom sentral og brukar. Vi er fornøgde med Enivest som bygde ut sentralen for nokre år sidan, men i 2011 så er likevel kapasiteten/ kvaliteten så dårlig at det knapt kan kallast breiband.
Enivest og Telenor har no starta utbygging av fibernett fleire plassar i Sogn og Fjordane. Fiber er den raskasta løysinga som er mulig å ha, og det er i praksis ikkje noko begrensing på kva hastighetar som er mulig å få! I tettstadar som Førde sentrum så ser ein at desse aktørane grev kvar sine grøfter og installerer fiber til byggefelt, men i utkantane er det sjølvsagt ingen interesse for private aktørar å bygge ut fiber.
Vi som bur her ser det som kommunen si plikt til å vere med å bidra til at også vi kan bli kobla til fibernettet. Det er snakk om til dels store utbyggingskostnadar, men her må kommunen gå inn med midlar slik at dette blir gjennomførbart. Ein leser stadig om diverse fond frå staten som skal bidra til økt utbygging, men dette er det kommunen som sjølv må ta initiativ til.
Eg ønsker derfor ei tilbakemelding på kva planar De har for å hjelpe oss i Angedalen med å komme i gang med utbygging av fibernettet.

Mvh
Rune Ness

Lysløypa

Gode forhold i lysløypa

Lysløypa i Angedalen er ca 2,2 km og oppkøyrt og klar til bruk. Det er skifta ut ein del lyspærer og armatura er reparerte. Det står att enda ein par punkt, men det er likevel mange år sida løypa har vore i so god stand. Det gjenståande arbeide vil ein gjere i nær framtid. Målet er å få lys i alle lyspunkta slik at løypa vert slik den var som ny.
Løypa skal vere klar til bruk kvar kveld frå ca kl 18.00. (untatt ved store snøfall). Løypa vart laga i ei tid då de å skøyte var ukjendt, så løypa egnar seg nok best for klassisk ski-gåing.
Det kan vere litt vanskeleg med parkering .Det er eit par plassar på veien nett før brua og i svingen etter brua.
Lyset er på mellom ca kl 16 og 23.

Flotte forhold i lysløypa i Angedalen

kveld var eg i lysløypa for første gong i år og vart møtt med nydelege forhold, masse snø, flott trase og fine spor.

10.01.2011 Norodd

Annonse